RECORD WIN ON IMMORTAL ROMANCE – VELKÁ VÝHRA 3.60 euro betsize MEGA WIN with Epic reactions

Popis

Played at SlotsMillion!

Dostat 100% bonus až do výše 100 € + 100 otočení zdarma!

Podívejte se na naše webové stránky pro obecné informace a exkluzivní kasinové bonusy!

Want to meet the casino community? Everyone (18+) is welcome to join our forum and get involved through posting your big wins, reading casino reviews, join our giveaways or just hang out and chat!

Want to get most of your Money? Checkout our exclusive NO-STICKY bonus offers here:

Follow us on Facebook for daily pictures, competitions, and high-lights from our live streams.

18+, New Customers Only, T&C apply, Gamble Responsibly

 

Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 0
Přidat ke srovnání
Svenreels Casino
Obchod
5 dny před

Svenreels Casino

Svenbet Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na Svenbet Casino Review s celkovým revize ratingové 9.5
Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 0
Přidat ke srovnání
Evoreels Casino
Obchod
5 dny před

Evoreels Casino

Evobet Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na Evobet Casino Review s celkovým revize ratingové 9.8
Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 3
Přidat ke srovnání
WildTornado Casino
Obchod
8 měsíce před

WildTornado Casino

WildTornado Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na WildTornado Casino Review s celkovým revize ratingové 7.9
Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 0
Přidat ke srovnání
Villa Fortuna Casino
Obchod
8 měsíce před

Villa Fortuna Casino

Villa Fortuna Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na Villa Fortuna Casino Review s celkovým revize ratingové 6.5
Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 1
Přidat ke srovnání
SpinSon Casino
Obchod
8 měsíce před

SpinSon Casino

SpinSon Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na SpinSon Casino Review s celkovým revize ratingové 8.5
Přidán na seznam přáníOdstraněn ze seznamu přání 2
Přidat ke srovnání
EUSLOT Casino
Obchod
8 měsíce před

EUSLOT Casino

EUSLOT Casino Review nabízí - On-line nabídka kasino na EUSLOT Casino Review s celkovým revize ratingové 7.3

 

 

101 Komentáře
  1. Odpověď
    Chipmonkz Slots And Gambling Videos duben 11, 2017 na 1:59 odpoledne

    Just insane

    • Chipmonkz Slots And Gambling Videos chip thanks so much . Soooo sorry about the time ,
      But I kept trying till 2.30 in the morning . Ha ha , just got out of my bed , had my shower , for half day Wednesday lol
      There’s one thing chip , if that man , asks you to but another £500 on my Rainbow Ritchie’s ? , of his money ,
      I wanna press the button . Please OMG I would of persuaded him to go 10 spins at £50 , . But it’s done now chip ???

    • Odpověď
      Chipmonkz Slots And Gambling Videos duben 12, 2017 na 8:22 am

      i will pass the message on for you

    • Chipmonkz Slots And Gambling Videos hi chip , please contact our David Labowsky , tell him , on Rita’s laptop it’s the same invalid Address
      I’ve done link , but 0 is happening , put in what tonight he gave me . Lost again now .
      I don’t know how to give out my Addresses to with out the world seeing it .ta chip , I’ll buy you a pint or 10 lol ?

    • Odpověď
      Chipmonkz Slots And Gambling Videos duben 11, 2017 na 9:50 odpoledne

      Rita simpkins you ok Rita ?

    • Chipmonkz Slots And Gambling Videos chip can you reply plz ?

  2. so sick, gratz guys

  3. Was quality guys congrats again

  4. Oh my god bro!!!!!!!!!!!!! GRATZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. so freaking horrible! unlucky bonus 🙁

  6. jäävlar

  7. Please, make a compilation of RECORD WINS in the future!

  8. very nice win))

  9. gl sir

  10. You guys have had such a sick streak lately wow just wow. Gratz ^^

  11. Any chance of a loan plz lads ?

  12. Congratz bros ! 1Diabetic1 here from twich!

  13. Wtf i have never seen befor so a nice win on this game nice bros.

  14. i’ve had 4 wilds but that is the most sickest hit in this game by far :).. that setup must be almost the best you can get :)… awesome hit ante bro<3

  15. Nice my bro

  16. Speachless!! AMAZING WIN!!!

  17. OMFG WHAT THE ACTUAL FUCK xD

  18. Wow congrats fam xD

  19. OMG nice dude 😀

  20. Holy horse shit!!!!!!!!!

  21. Holy fuckGz!! true RECORD WIN 😀

  22. so many salty people if u play as often as these bros do your gonna get amazing hits every now and then thats gotta be the best screen so many 9s aswell as premiums

  23. a bit that thumbnail

  24. HOLY FK CONGRATS MY BROTHERS

  25. That is…………insane!!!!! Congrats boys, letsago

  26. Damn, that is something else! Never seen something even close to that on Immortal Romance Amber free spins. Congrats!

  27. Snyggt! Hälsningar Jwallden

  28. Ante my manbableeeem

  29. Always the poster drops at the big win!

  30. Hit of a lifetime right there lads. Mon the casino Daddy!

  31. you are the fucking truth bro! subscribed!

  32. I love the Song so much!!!

  33. That sir, is facking insane!!!!!!

  34. crazy win guys on a tough to get big wins game

  35. I was playing slots earlier thought I might try IR as I haven’t played it in ages. Thought no as it never pays anymore then I see this ??

  36. Odpověď
    CasinoGlance - Slots Videos & more duben 11, 2017 na 7:43 odpoledne

    Sick win.. Congrats Guys 🙂

  37. Unstinkingbelievable guys!! Wow! ??

  38. Lovely win! Lesssssegoooo!

  39. Crazy win jesus this is what i call a jackpot well deserved

  40. Never seen as beautiful hit during Amber feature. Never. Congratulations!

  41. awesome win guys!!! some serious math errors in this video haha. it’s not that hard to figure out 3.60 goes into 9,500 is alot more than 2000x, and the guy in chat say 3200x hahaha

  42. This is a big win not some pussy ass 800€

  43. sick win boys, so effing lucky!!

  44. WOW!!!! Huge congrats to you dude.(“,) what a win!!

  45. holy shit massive win!! Letsafuckingo

  46. stop blasphemy it spoils the vids

  47. rotto nel culo

  48. That was amazing! Can it do it with 2 more Sarah’s on reel 2 & 4? But I’m sure 9,500 is enough lol

  49. 1 wild line, 4 lines of Sarah, 1 line of Michael, 16 lines of 9’s, 1 line of Jacks.

  50. sick alone the 9´s x 32 with Wild so x 2 and x 5 in games is alone 3840 € or something 😀 and then all this Sarahs and Wildline the Rest :O

  51. Let’s a gooo!!

  52. Boooooooooooooooom

  53. yeah but look at them losses at 3:10

  54. I almost hit this exact same win the other day but the last reel had no sarah or wild. I saw it come in slow motion and thoughtits a casinodaddy winbut it didn’t come in.

  55. Imagine this with 10 euro bets lol, this was sick

    • +Casinodaddy CASINO STREAMER I like that you respond to comments from fans. Keep up the big winnings, Greetz from The Netherlands.

  56. ❤️❤️❤️❤️❤️ miss the bro’s nice win anton my man

  57. which song played in the freegames? ? my english is not the yellow from the egg ???

  58. dream hit right there
    I love how his little friends come running in the back ground

  59. i want party this guys :D:D

  60. Wow what a win! Awesome guys enjoy the money 🙂

  61. A very epic hit mr.Ebro but can you check that win with a matematician because an 18€ bonus with 5 Wild simbol is not exactly 9k euros

  62. I had this a lot of time and fuck im so unlucky i always plays with 0.30

  63. красава!!!

  64. When i feel down i just go here and watch you win this AWESOME WIN!!! so happy for u guys u really deserve this kinds of win! keep the good work up and the positive vibes! 9 fkcing tusen!!!

  65. how can you always be so lucky 😀

  66. хуйнясколько играю в эту игру ничего не выпадало интересного, кроме пару линий,иногда засыпаю от скукоты,а тут блять сыпет охуеть, пидорочки с логом своего пиареного казиношки показуху рубят

  67. Vilka jävla på hit

  68. I had 4 wilds on wild desireThis was a wet dream btw. I was always suspicious of the 5x feat if you compare it to when you can get 15 wilds all over. Nice hit dude, nice swenglish accent as well.

    • I doubt we’ll ever get a hit like that again, the chances must be so extremely low it’s insane. Think in the end all 4 features have about the same potential x wise. Hope you’ll get it too one day! 😀

  69. Did you get paid

  70. so can you confirm this is a legit site. and if so how os the withdrawing prosess

zanechte odpověď

Acasino.biz
Logo
Přihlášení / Registrace přístup je dočasný zakázán
porovnávat položky
  • Celkový (0)
porovnat
0